Söndag, 7 juni.

Hellu! ♥
Hoppas allt är bra med er, super med mig iaf. :) Solen kikar fram rejält idag, dock inte tillräckligt varmt för att ligga och steka känner jag. Men kanske blir bättre om ett par timmar, vi får se. :)

Gårdagen var helt
okej, var ju och handlade med mamma, pappa och brorsan. :) Mer om det står i inlägget nedanför. :) Kvällen spenderades framför tv och tittade på fotbollen. Så jäkla tråkigt att de förlorade, på ett litet sketet mål Danmark lyckades putta in. Annars så tycker jag Sverige spelade bra, men aa... :P Vad tyckte du om matchen?

Idag händer det inte så mycket, ska nog ta och klippa gräsmattan idag. Mamma sa någonting om det igår, men jag vet inte. Får se med det också. :P Kanske lägger mig en stund på altanen istället, låter väldigt frestande måste jag säga. ;)
Hur ser er söndag ut?
Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback