Tisdag, 2 juni.

Halloj!
Kom hem för ca en timme sen. :) Blev en långdag idag på stan med syster och hennes kompis Adina. :) Men kul hade vi, många skratt och leenden. :) Så som en dålig dag ska vara helt enkelt. :D

Hade som sagt tandläkartid idag, kl.11.30 på Karolinska Sjukhuset (ja, min tandläkare har flyttat dit men fråga mig inte varför :S) Så tog 9.24 bussen imorse dit. Och efter det besöket, som för övrigt gick på 10-15 min, så åkte vi vidare till Sickla Galleria och strosade runt där ett tag innan vi begav oss vidare till Forum Nacka  för att äta lite sen lunch (klockan hade hunnit bli 13.30) och sen strosade vi där ett tag inna vi begav oss hemmåt med halv5 bussen. :)

Bilderna nedan är på de köp jag gjorde idag. :) Vill ni veta vart allt kommer ifrån, fråga, för jag orkar inte skriva ut det här och nu. :P För lat helt enkelt. :D
Hoppas ni annars haft en bra dag. :)
Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback