Torsdag, 4 juni.

Heej kära läsare! ♥
Upptäckte imorse att igår var det besöksrekord här på bloggen, 38 stannade det på. :D Kul att fler och fler hittar hit och jag hoppas innerligt att ni nya läsare stannar också. :) + fler kommentarer skulle jag inte tacka nej till heller, hihi. ;)

4 juni är min mormors födelsedag, så idag säger vi alla grattis till henne. :) Hela 81 år blir hon. :D Så ikväll ska blir vi bjudna på middag hos henne, hörde någonting om tortellini och bacon. :) MUMS!

Annars så var jag uppe tidigt imorn, strax efter kl.8 steg jag ur sängen. Gjorde mig iordning osv. :) Cyklade sen ner till frisören med mammi. Hade egentligen tid 10.00 men eftersom mamma hade tid 9.15 så kunde jag lika gärna följa med så tog frissan mig medans mammas färg låg i. :) Tog bara topparna denna gång, älskar längden på mitt hår som det är men har blivit så slitet så det var dags för lite rensning. :) Blev nöjd som alltid och huvudet känns lättare. :D Nedan ser ni också innan och efter-bild. :)
Ha en bra fortsatt dag. :)
Kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback