Nytt, igen :P

Som ni kära läsare kanske ser så har jag ändrat liite i bloggdesignen, inte så mycket som jag hade tänkt från början när jag nämde det i onsdags. Utan denna gång fick det blir en ny bakgrundsfärg och det blåa på inläggsrubriken. :):) Får se hur länge detta stannar. ;);)

Annars så är jag ensam hemma just nu, de andra i famijen är på innebandy. Brorsan och syrran hade träning så de är där. Kommer väl hem om ett par timmar skulle jag tro. :P Själv så gör jag inte så mycket, bara chillar. Varit ute med hund och hämtat in lite ved + hängt upp tvätten som mamma satte igång innan de åkte förut. :) Duktig jag är :D:D
Nää, nu ska jag hitta på någonting vettigt. ;)
Ha det bra.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Var fint =)

2009-03-19 @ 21:04:35 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback