Tisdag, 17 mars.

Hello.
Tänkte nog alldeles strax hoppa i säng, känner mig helt slut! I både kropp och själ!, som redbull-reklamen går. :P Men först tänkte jag ta och skriva ett par rader här. :) 

Jobbade som sagt idag också. Var på bio med 2orna som sagt, gick jättebra faktiskt. Men filmen var den tråkigaste jag sett på länge, jag menar, vad förväntar man sig på en bio som 8-åringar så se. :D Slutade tidigt, halv 1, så har inte gjort så mycket annat efter det. Tittat på lite nya serieavsnitt, bl.a. One Tree Hill och Desperate Housewives. :D

Imorn är jag ledig, ska bli skönt att sova ut och bara ta det lugnt nu. :) Har även tänkt på andra saker som skulle behövas göra under morgondagen, får se om jag orkar/hinner allt. ;P
♥ Rensa mitt akvarium...
♥ Göra en totalt omgjord bloggdesign (till mig själv)
♥ m.m

Nä, det var nog det som jag hade att skriva förtillfället. :)
Hoppas ni haft en bra dag.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

one tree hill?!?!?!?! :O

2009-03-17 @ 22:20:17 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

diggar verkligen din blogg:D



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-17 @ 22:25:43
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Ser framemot bloggdesignen :D

2009-03-18 @ 07:02:05 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback