Arlanda - Carlstad



Sitter just och tittar på älsklingens match, via datorn. ;) Det ni!! Tyvärr så kostade det, men det är jag villig att göra då han har lovat att åka ut hit efter matchen trotts att det kommer bli jättesent skulle jag tro. En match håller ju på i dryga 3 timmar och den började kl.19 så är inte klar fören vid kl.22.

Ställningen på matchen är just nu 8-16 till Arlanda Jets emot Carlstad Crusaders. Tyvärr så spelar Arlanda inte så jättebra, men iaf. Hoppas de vinner matchen, skulle vara bra för dem i serien då de ligger sist nu.. :(

Btw, jag tittar via SverigeWebben. Kika in där om du är sugen, de visar inte bara Amerikansk fotbollsmatcher utan andra sporter också. :):)

EDIT: Matchen slutade 36-44 till Carlstad.... Men Arlanda gjorde faktiskt ingen bra match tycker jag, men jag är ju ingen expert på denna sport nu så tro inte 100% på mig. ;)

Annars så sitter älsklingen på tåget ut till mig nu. :D:D Han är helt klart bäst alltså :D:D:D Så han är ute 01.41 med bussen så då ska jag eventuellt möta honom är det tänkt, men får se om jag kan övertala med något annat istället. Gillar inte att gå ute när det är mörkt. :P Ändå så bor jag mitt ute i skogen, men det är inte mitt val. Skyll på mamma & pappa. ;)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Channi

Jag har lovat min bror att jag ska komma och kolla på nån match sen, har tyvärr inte blivit av ännu :( men jag ska ta och göra det.



Brukar kika in här ibland ^^ Du får hälsa min bror och ha det bra!



/Jeanette

2009-05-22 @ 21:34:27 | http://channi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback