Fredag, 22 maj.

Hejsan!
Då var det fredag och det bara öser ner regn utan för fönstret, hade inte så stor lust att gå ur den varma sköna sängen då. Men måste, har lite saker att göra idag, så som städa, duscha, byta laka, fixa naglarna osv. Älsklingen kommer nämligen ut, vet inte riktigt när men det märker vi. :D Han har iofs match ikväll kl.19, så vet inte om han kommer efter den eller innan kl.15 imorn som jag begärt. ;) Men som sagt, det märker vi när han dyker upp. :D:D

Annars så har jag ju som sagt hela huset för mig själv, så det är väldigt skönt men tyst. För när de andra är hemma är det alltid någonting på gång, haha. :D:D

Och en annan grej jag tänkte ta upp nu, är att jag har över 20 besökare varje dag MEN får endast 2-3 kommenterer inte ens det kan jag säga. Liiite tråkigt faktiskt tycker jag. :( Så nu gör ni mig en stor tjänst och kommenterar massor!! :D:D
Ha det bäst
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback