Några frågor..

Hittade denna lista hos Sanna och eftersom jag inte har något annat vettigt för mig och inte kan sova på några timmar så kan jag lika gärna göra denna lista. ;P Gör den gärna du med :):)

Hur mycket pengar har du på din mobil? Vet inte exakt men 61,53 kr.
Har du fått en kyss den senaste veckan? Förra helgen om det gills som senaste vecka ;P
Vem tillbringade du två timmar med idag? Syster och bror.
Hur lång är du? 158 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? "Wolverine", recension kommer när jag orkar. :P
Hur löd ditt senaste mottagna och skickade sms? Mottagna: "Inte mycket. Har precis kommit tillbaka ifrån ett IBSS-larm" Skickade: "Aha, okej. Vad betyder det?"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem mottagaren är. :P
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta sen 20 år tillbaka.
När såg du senast din mamma? För två timmar sen
När vaknade du idag? Klockan 10, men snozade till 12.00 :D
Vilken är din favoritplats hemma? Altanen och mitt rum.
Vilken plats föredrar du minst hemma? Syrrans rum (alltid stökigt)
Vem får dig att må bra? Pojkvännen.
Hur stor är din säng? 120 cm. ;P
Vad sover du i? Underkläder
Var har du bott/bor? Kungsängen och nu Värmdö.
Tycker du om kinamat? Japp :).
Tycker du om kaffe? Nej, usch!
Vad dricker du helst till frukost? Fruktsoppa eller juice.
Kan du spela poker? Nej.
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Faktiskt inte..
Vill du ha barn? Ja, men vet inte hur många än.
Kan du några andra språk än svenska? Tyska och Engelska.
Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag kommer ihåg iallafall.
Föredrar du havet eller bassäng? Havet, såklart.
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder!
Äger du dyrbara smycken? Beror på hur dyrbara, i pengar eller för mig? :P
Kan du rulla med tungan? Nej.
Vem är den roligaste människan du känner? Syrran faktiskt. :D:D
Vad har du för ringsignal? "Lover"
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jaa :))
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett doftljus. :)
Kan du byta olja på bilen? Haha, kan inte ens starta en bil. :D
Vilken var den senaste boken du läste? "Sjöjungfrun" skriven utav Camilla Läckberg, påbörjades nyligen
Dansar du i bilen? Kan man verkligen det? :O
När var du i kyrkan senast? När brorsan konfirmerade sig.
Hur många hål har du i öronen? 3 st; 2 i ena och 1 i andra.
Har du någon piercing? Ja, i naveln och vill ha fler men vet inte riktigt vart ännu. :P
Har du någon tatuering? Nej, men vill ha en inom en snar framtid. :))
Röka eller snusa? Inget!
När slutade du med gosedjur? Har inte slutat ännu, sover med min "MeToYou-nalle" jag fick från älsklingen på alla hjärtansdag förra året. :$
Har du pojkvän/flickvän? Ohjaa, världens bästa pojkvän! :D
Har du en bästa vän? Vad räknas till bästa vän...?
Vad ska du göra ikväll? Oj, ingen aning. Sova om ett par timmar skulle jag tro.
Har du några syskon? Ja, 2 st.
När flyttade du hemifrån? Inte ännu, men planer på det. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback