Onsdag, 6 maj.

Hellu!
Jag är riktigt dålig på det här med uppdateringar, jag vet det. Men orkar liksom inte skriva varje dag som jag går hemma bara. :P Det förstår ni väl, och det blir ju desutom inget roligt för er att läsa. :P

Men jag lever iaf. Och svullnaden ifrån operationen går ner för varje dag som går. :D Snart är den borta helt hoppas jag, så att jag kan börja leva "normalt" igen. Och äta normal mat. Nu är jag riktigt trött på soppa, youghyrt och jucie. Lite banan har också fått i mig, men det tar låång tid att få ner den med sked. :P:P

Annars så ska jag till läkaren imorn, ska kolla tänderna osv. Hörde någonting om att ta bort stygn, men får se vad som händer. :) Får iaf skjuss utav en av mammas jobbarkompisar och mamman till de jag brukar vara barnvakt åt. :) Så det ska bli skönt att få skjuss dit eftersom jag inte är redo att vistas ute bland folk ännu. :)
Ha det bäst.
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ZAKIYA

uppdatera uppdatera :D

2009-05-10 @ 00:05:31 | http://zakcman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback