Torsdag, 21 maj.

Hellu!
Torsdag idag fast det känns mer som lördag faktiskt. :P Sov länge idag, jag gick inte upp fören närmare 13.30. :D:D
Så nu sitter jag och äter lite frukost.

Familjen åkte kl.6 imorse upp till Falun, syster och bror har innebandycup så jag har hela huset för mig själv. :D Och förhoppningsvis kommer älsklingen ut imorn eller på lördag, tror att det blir lördag närmare bestäm för att han har match på fredagkvällen som slutar sent. Men vi får se.

Så resten utav dagen ska jag bara ta det lugnt osv. Tänkte nog starta en tvättmaskin senare vad det lider. Mina kläder börjar sina i garderoben. :P:P Annars så händer inte så mycket som sagt. :)
Hoppas ni får en bra dag.
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback