Trött..

Hellojsan!!
Dåså, då var man hemma igen.
Har ju som sagt varit till Hemmesta för att titta på min innebandy träning, inte kul att titta kan jag påstå. :D Vill hellre ut på planen och springa rusen utav mig, men det lär det inte bli på ett tag skulle jag tro. :( Svullnaden måste gå ner och nu är det ju fortfarande ömt så en boll, klubba eller armbåge upp där vore absolut inte bra. Men ska ta och få i mig lite fruktsoppa nu innan jag ska lägga mig, är ashungrig. Blir inte speciellt mätt på en varma koppen-soppa. ;)

Tisdag imorn jag har inga speciella planer, bara ta det lugnt och hoppas på att solen är varmare än den var idag så jag kan pressa lite på altanen. :D:D
Hoppas ni haft en bra dag, Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback