Kärlekskladdkaka <3


Fotograf: Jag | Utrustning: Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3,5-5,6G VR

Jag har idag som ni ser ovanför bakat kladdkaka, valde också att "dekorera" med ett hjärta på. :) Har annars inte gjort så mycket idag, handlat lite grann, hämtat in ved då det börjar bli riktigt kallt på mornarna nu mer. + så gjorde jag pannkakor till middag. :)

Imorn är det fredag, igen. Helgen blir lugn, eftersom Johan tyvärr fick vakten trotts att det inte var sagt så från början. Så vi ska fira vår 2½-årsdag på måndag, han är ledig fram till på torsdagkväll, med lite bowling, mat och bio. Vi ska se "Flickan som lekte med elden". :D Annars så är jag hos johan nästan hela nästa vecka. :) Skönt med mer tid tillsammans eftersom jag var sjuk sist han var ledig.

Nä, lite kladdkaka och vaniljvisp skulle inte sitta fel nu va? ;)
Ha det bäst, kraam ♥

 




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Li

Jättefint och det fick mig sugen på kladdkaka nu! (=

2009-10-01 @ 21:59:13 | http://takemyplace.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mia

åh, så sött!

2009-10-01 @ 22:34:03 | http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback