Me x2

Halloj! ♥
Ännu en vecka som lider mot sitt slut i de sista minuterna, och denna vecka har varit helt okej faktiskt. Fått umgås mycket med pojkvännen för en gång skull. Fixat min efterlängtade näspiercing och tittat på "Flickan som lekte med elden" som jag velat se sen jag såg den första. :P Och självklart höll 2an samma mått som första om inte bättre till och med. :D Bara fortsätta längta tills 3an kommer ut i november tror jag det blir. :)

Annars så har jag varit i Solna med mamma, pappa & lillebror idag för att titta på HU-innebandymatch som min lillebror spelade, riktigt dåliga dommare och konstiga men "coola" motståndare vilket var tur att Ingarö vann (lillebrorsans lag) med 8-2. Imorn är det måndag och jag ska sitta barnvakt på kvällen och under dagen ska jag tvätta osv här hemma. :) Tvätthögen börjar växa sig för stor nu. ;P

Nedanför ser ni som sagt två bilder på mig, blev dock inga bra tycker jag men så tycker jag om alla bilder. ;)
En svartvit och en med färg, vilken tycker du är finast? :) + min fina näspiercing syns med. ;)
Hoppas ni haft en bra vecka & helg, kraam ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* fannie

Åh tittade precis in på din blogg.

Och jag fullkomligt älskar den! Herregud, sjukt fin och intressant text =)



Kommer absolut att följa din blogg i fortsättningen!

KRAM!

2009-10-13 @ 13:47:52 | http://http:/fanniekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback