Tisdag, 13 oktober.

Godmorgon! ♥
Uppe tidigt för en gång skull, men det för att jag ska iväg till tandläkaren med 9-bussen. Så sitter just nu och äter lite frukost här vid skärmen. Och utanför faller årets första snöflingor, dock mer regn än snö i dem verkar det vara men ändå. :P

Igår var det höst och idag är det plötsligt nästan vinter. :S Så känner jag iaf när man ser snön falla ner... Lite trist tycker jag, visst ger hösten fina fäger osv men det som hösten medför; kyla, regn och trista dagar är inte allt för kul och sen att vintern kommer därefter är inte så kul heller. Varför kan det inte vara sommar året om? :D
Aja, frukosten snart avklarad och sen ska jag fixa i ordning mig som typ ta fram tjockare jacka :S
Vad gör ni idag? :) Kraam ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lijna

Själv älskar jag höstenoch vintern och all kyla och mörker :) Det ger en perfekt ursäkt för att mysa och tända ljus och ha på sig filtar och dricka varm choklad :D

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

skolan....

2009-10-13 @ 08:03:56 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

vad ja ska göra kan man läsa i min blogg ;)

2009-10-13 @ 08:05:03 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback