Lördag, 12 september.

Hejhej! ♥
Igår orkade jag inte uppdatera här, dels för att jag gick ur sängen vid halv1 tiden och sen för att jag packade och gjorde mig i ordning för att ta 15-bussen in till stan. Åkte som sagt till pojkvännen, där jag är tills imorn. <3

Annars så lever jag som sagt, tittade på IDOL igår och därefter kändisdjungeln som enligt mig är lite för mycket. Förstår inte riktigt vad programmet går ut på och varför man utsätter sig för sånt där..

Resten utav dagen blir lugn verkar det som just nu, eventuellt blir det massa filmtittande. Och imorn åker jag hem igen.. Vet inte riktigt när det blir eller så, men det märker vi. ;)
Ha det bäst, kraam



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

Sent du gick upp haha :P:D men fett skönt :)

2009-09-12 @ 20:25:27 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* JUNO

du tar super fina bilder!:)

2009-09-13 @ 14:25:33 | http://jjuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback