Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek, hm.. Har väl varit småkär i många, men inget seriöst så att säga förut min första riktiga pojkvän, Martin. Dock finns det inte så mycket att säga om honom i dagens läge. Vi var tillsammans i drygt 6 mån, men tog slut för att vi kom in i någon slags rutin.. Sen var vi väl inte direkt så lika varandra, vilket var en negativ sak. Därför vill jag istället berätta om min nuvarande kärlek Johan , vilket för mig är mer kärlek än vad det någonsin var med Martin..

Jag fick kontakt med Johan via kamrat, i februari 2007. Vi pratade ett tag där och på msn sen gick det över sms och telefonsamtal. Vi beslutade oss för att träffas, 1 april 2007 blev vårt första möte och jag kommer ihåg vad mamma sa dagen innan jag åkte för att möta Johan i stan; "tänk om han lurar dig, det är ju ändå 1 april..". Men icke sa nicke, vi möttes som sagt i stan, käkade lite innan vi åkte ut till mig. Många kanske inte tycker det är så smart att åka direkt hem till någon, men så blev det. Vi tittade på film osv. Somnade till slut iaf, han åkte hem dagen efter. Fortsatte och prata och träffades allt mer, till slut sa vi att nu blir vi ett par. Och beslutade oss för att ha samma datum vi träffades för båda två kände att det klickade direkt när vi möttes och så blev det.

Nu 3½ år tillsammans bor vi ihop och varit förlovade i 7 månader. :D Lika nykära som när vi träffades. <3 Kärleken till Johan går inte riktigt att beskriva med ord, men de som känner mig vet hur mycket han betyder för mig. Och han vet självklart det också vilket är huvudsaken! :D Finns ingenting i världen som kan skilja på oss och så hoppas jag det förbli resten utav livet. <3

Jag älskar dig, Johan ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Fint skrivet

2010-11-19 @ 08:09:53 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* mizthanguyen

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! Tävlingen avslutas i slutet av veckan. Lycka till! :)

2010-11-19 @ 12:45:29 | http://mizthanguyen.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* nilla

Kram på er båda! <3

2010-11-22 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback