Dag 03 - Om mina föräldrar.

Mina föräldrar är de bästa som finns, skulle aldrig önska mig annat! De alltid hållt ihop och det tror jag de kommer göra tills döden skiljer dem åt. Jag har haft en mycket bra uppväxt och tack vare dem är jag den person jag är idag. :) De har hjälpt mig i jobbiga stunder och alltid funnits där vid min sida.

De träffades i tonåren och håller fortfarande ihop än idag, efter 21 år som gifta jag låg i mammas mage när de gifte sig :P. Har aldrig hört dem bråka på allvar, lite småtjafs och oöverenskommelser finns väl genom åren men inget allvarligt vilket är mycket skönt. :)

Vad mer kan man skriva om sina föräldrar? Jo, att de självklart är bäst i världen! <3




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* nilla

Puss på dig, älskade vän!!

2010-11-20 @ 17:03:10
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Uppdatera:D

2010-11-21 @ 21:48:02 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine

så fin design du har!

2010-11-22 @ 15:22:50 | http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback