Fredag, 10/9.

Godkväll!
Vaknade vid 10-tiden, tog en dusch och lite frukost efter det. :)
Började rensa lägenheten på tomma ihopvikta kartonger, bar ner ett 10tal till förrådet. Tog en runda med dammsugaren osv.

Mamma och pappa med mormor och morbror kom vid 18-tiden, strax därefter kom älsklingen hem med en kompis. Jag bjöd mamma, pappa, mormor och morbror på fika. Fick lite presenter så som vattenkokare och toastjärn. :D Det komiska var att kvällen innan hade Johan velat ha toast men då hade vi inget järn. :P Men ni har vi, i den röda OBH Nordica serien som är skitsnygg. :D De åkte hem vid halv8 tiden tror jag hon blev till slut, då började vi med middagen här hemma, efter två tacobröd med tillbehör var det dags för diskning medans killarna (johans bror kom över också) drog nätverkssladdar till våra datorer. :)

Sitter däremot just nu vid datorn och tar det lugnt, killarna spelar PS3 för fulla muggar. Men läggdags snart för mig tror jag. :) En dag imorn också, som än så länge är lugn men på söndag kommer Johans mamma hit och hälsar på + att mina föräldrar kommer igen. Kanske dags att få träffa Johans mamma efter 3½ år :D
Hare bra, kram!



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Roligt att du börjat skriva igen :)

2010-09-12 @ 21:13:29 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback