Den extra speciella fredagen den 1 april 2011 <3

Idag är det inte bara fredagen den 1 april år 2011, utan en liten extra speciell dag (i allafall för mig och Johan). För vi firar nämnligen 4 år tillsammans varav 1 år som förlovade. <3

Jag minns vad min mamma sa den dagen jag skulle träffa honom för första gången, 4 år tillbaka. "Han kommer inte komma, det är ju trots allt första april. Så förvänta dig inget!" Men jag var promt säker på att jag skulle träffa honom, sagt och gjort. Och jag mötte honom som sagt, käkade lite och umgicks. Och jag kände på en gång att det klickade, vilket han kände med. :)

4 år tillsammans (1 år som förlovade)
Nu, Då och För alltid
.

Med det sagt så sitter jag i vår lägenhet med vår kissekatt, vi har det bra och lever livet och så kommer det förbli! <3 Så kvällen i ära firas med middag ute på den nya restaurangen mitt emot oss, därefter blir det mys vid tvn framför antingen "Inception" eller "It's Complicated". Jag fick även en buket blommor och en ask choklad när jag kom hem. :)

 




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* SHORTY

sv; Sugen på att köpa de skorna jag köpte eller "Reebok Easytone"-skorna? ;p för jag tror dessvärre inte mina skor gör någon speciell skillnad :/ tror det blev lite missuppfattning där hihi?



men kul förresten att du skrev :) kommer ihåg att vi har skrivit lite förut om du minns? Grattis till 4 år och förlovningen (i efterskott). Kram

2011-09-15 @ 21:02:25 | http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback