Onsdag, 31 augusti.

Hej! ♥
Sista dagen i Augusti då, hösten känns som om den är på intåg. Blir allt kallare i luften trots att solen ligger på.. :( Snart dags att ta fram höstjackan och skorna. Och innan vi vet ordet av så ligger snön som ett täcke över landet. ;)

Igår satt jag med näsan i kursböckerna, från kl.11-18 tror jag klockan blev. Med pause för lunch, middag och toabesök. Så på kvällen var både ögon och huvud trött efter att ha försökt att sålla ut det viktigaste i boken..

Idag så skulle mamma, pappa kommit hit en sväng med mormor och morbror men eftersom pappa åkt på lunginflammation så blev det inte så. Istället ska jag ta en sväng ner till stationen för att fylla på mitt busskort innan de höjer priset imorn, så jag passar på att ta 3 månader på stäck nu tänkte jag.  Annars så måste jag dyka ner i böckerna igen, massa kvar att läsa tills imorn.. :(
Hare bra, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback