2011

Halloj!
Nytt år med nya tag, och nya äventyr. :D Ska bli riktigt spännande!!

Först och främst, så sökte jag in på SU (stockholms universitet) i höstas; rättare sagt i mitten av oktober månad. Under helgen innan Lucia fick jag första beskedet. ANTAGEN blev reslutatet! :D Slutet av december kom det andra antagningsbeskedet och även då ANTAGEN! :D

Så den 17 januari återgår jag till skolbänken, kommer börja på SU (stockholms universitet) på linjen lärande i förskola/förskoleklass. :D Ska bli riktigt skönt att komma igång ordentligt efter ca 3 år som arbetslös och efter många tusen tankar på framtiden. :)

Annars så rullar livet på, julen spenderades ute på Djurö med min familj. Jag och älsklingen tog bilen ut på julaftonsmorgon och var kvar till söndagen. En veckas arbete för Johan och en veckas ingenting för mig så var det dags för nyår. Channi (johans syster) kom på torsdageftermiddagen och hämtade oss och så bar det iväg till Arboga där Johans mamma bor.

Åkte från Arboga vid 14-tiden och närmare klockan halv5 var vi hemma i Märsta igen. Och snart dags för middag skulle jag tro, frågan är vad bara. :P

Hoppas ni haft en bra jul och nyår med nära och kära. :)
Hare bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Carolina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 13:55:51 | http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback