Måndag, 20 juni.

Då var måndagen slut snart, har haft en riktigt trevlig dag faktiskt. :)
Gick upp vid 10-tiden och gjorde mig i ordning för att åka in till stan och möta en kompis från skolan vid 12-slaget. Käkade lite lunch och gick runt i stan och kikade lite grann. :)

Var hemma till 16, var lat och bad Johan hämta mig vid stationen, hehe. :D När jag kom in i lägenheten upptäckte jag att han hade en bulldeg på jäsning. Fick svaret "Jag hade tråkigt så började baka bullar", väldigt oväntat måste jag medge. Första och sista gången jag kommer hem och han bakar bullar tror jag, haha. :D

Middagen blev färspanna, utav potatisen från igår. Riktigt gott! :) Började även att skriva upp det som ska packas inför midsommar, åker ju till farmor och farfar på onsdag, men jag (+ farmor och farfar) har först  klipptid vid 15.00 samma dag så efter det åker vi tillsammans ut. :) Och sen på fredagen kommer resten av familjen ut till Lådna för att fira midsommar där. Blir riktigt trevligt tror jag, åker sen med mamma och pappa till Djurö för att sova där. Åker eventuellt hem lördagen som det ser ut nu iaf, återstår att se. :)
Ha det bra, kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram

2011-06-25 @ 13:03:12 | http://nataliedahlberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lina

ellos :) skitfina!

2011-08-01 @ 14:22:16 | http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback