Onsdag, 23 mars

Halloj!
Fortfarande dåligt med uppdateringar från min sida märker jag. Men ser att ni kommer in varje dag iaf så får väl försöka skärpa mig lite grann, så att ni inte tröttnar. ;)

Men det är lite tajt med tid för tillfället att hinna med bloggen, då studierna tar ganska mycket tid. Till och med disken och resten utav hushållet åker på stryk. Men det är mycket att läsa till varje seminarium och examinationerna är ingen barnlek direkt. ^^ Men än så länge känner jag att det är rätt val som jag gjort, och det är väl det som driver mig frammåt för att det är ganska tungt ibland med bl.a. litteraturen som sagt.. Bara att läsa ut en hel bok till på tisdag som till råga på allt är engelsk är ganska krävande.. Men det går frammåt. :)

Annars så har våren börjat sätta sina spår här i Stockholm, så skönt att vakna upp till solsken och uppåt +10 grader utomhus. :) Snart dyker väl alla vårblommor upp också och snön som ligger kvar blir vattenpölar. ;) Nä, om man kanske ska ta och börja förbreda middagen lite grann, för att sen invänta Johan som slutar 17. :) Och sen lite mer läsande ikväll. Hare bra. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback