Onsdag, 30 mars.

Då lider ännu en veckodag mot sitt slut, och helgen kommer närmare. :)
Denna dag har bjudit på många intryck, var på föreläsning idag. Basgruppsdag är den rätta termen för dagen, de som har sin praktik i Upplands Väsby kommun (där jag är, för att Märsta hör till Uppsala Universitet, dooh...) samlas och lyssnar på folk som ger föreläsningar om olika ämnen utefter kursens mål. Och idag handlade det om dokumentation inom läraryrket, hur man ska ta tillvara på barnens instresse osv. Ganska intressant, men lite sövande ibland, hehe. :P

Mellan kl.9-12 höll dagen på så var hemma till 13-tiden, resten utav dagen har ägnats åt litteraturen, 2 böcker ska vi ha läst tills på fredag..(!) Tur är väl att jag är ledig imorn, så ska läsa järnet då. Får se hur mycket jag kommer ihåg till fredagens seminarium bara, men lite ska väl ha fastnat. :D Johan är nere på träning just nu, men hemma om ca.1 timme tror jag. Så då blir det väl lite tv innan läggdags. :) Näsan ner i boken igen då. :P
Hoppas ni haft en bra dag, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback