20e, oktober 2011

Godmorgon! ♥
Efter att ha lagt sig vid halv2 och gått upp vid halv6 känner jag mig ändå ganska pigg just nu. Får ser hur resten av dagen kommer bli, kanske slinker ner någon energidryck eller liknande.. Sitter iaf just nu med blött hår, som får självtorka idag för en gång skull. :) Om klockan inte rinner iväg allt för mycket, ska ta bussen som går hemifrån 8:05 ner till stationen för att ta pendeltåget in till Solna där jag ska på studiebesök. Och med drygt en timme kvar med bussen ska jag äta lite frukost och sen ner med näsan i litteraturen..

Dagens schema ser ut såhär:
8:05: bussen hemifrån mot stationen och sen vidare till Solna med pendeltåget (hoppas inte det krånglar idag)
9:30-10:30: studiebesök på en förskola
10:30 - frammåt: börja skriva på den muntliga redovisningen av studiebesöket, vilket det betyder att jag har ingen aning om när jag kommer hem idag, men hoppas inte allt för sent..

Så ser min dag ut än så länge!
Hur ser er torsdag ut? :) kraam ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* jenny

Min torsdag består av att köra grejer hela dagen =D



hoppas du får en bra dag.

2011-10-20 @ 08:39:11 | http://jennytsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback