Söndag, 16 oktober

Godkväll! ♥
Denna söndag har vi inte gjort så mycket alls,
jag tog fram symaskinen och fixade våra sovrumsgardiner då de började fransa sig och sånt älskade katterna så det blev stora tovor på gardinerna med syfållen vi hade strykt på gardinerna... Så jag tog ner dem och sydde upp gardinerna istället på vanligt vis. :P

Johan tog fram bakmaskinen och gjorde kanelbullar! Jag hjälpte till på en liten hörna där också, sen kom Johans pappa + Monica och Johans bröder över en sväng på fika innan vi gjorde middagen som bestod av baconinlindad fläskfilé  med ost emellan  och till det potatisgratäng. Tittade på "Mamma Mia" till det, älskar den filmen!

Måndag imorn, och jag är "ledig" fram till på onsdag som jag sagt i tidigare inlägg. Så jag ska bara ta det lugnt, disken ska bort och jag ska lägga näsan i kurslitteraturen är planerna men man vet aldrig om det slutar så. ;)
Ha en fortsatt bra kväll! ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* SHORTY

sv; åh guuuud så gott, lät underbart :D älskar baacon! :D

2011-10-16 @ 22:58:55 | http://shortys.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* SHORTY

sv; åh det är ju perfekt :D ! ska också göra massor imorgon, eller när jag nu orkar haha :D

2011-10-16 @ 23:09:42 | http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback