WOW!

Halloj!!
Oj, besökssiffran steg åt skyn idag! 26st hitills och än är inte dagen över! ;) Hoppas några av er forstätter läsa ifall ni precis hittat hit. :)

Annars så kom jag och Johan precis hem, varit i Uppsala och städat! (Johans pappas extra knäck, som vi hjälper till med för att det ska gå fortare eftersom det tar uppåt 3-4 timmar att göra jobbet själv) Han städar efter de studenter som ska bli lärare och med det kan ni ju gissa vart och efter vad vi städar. ;)

Och upptäckte precis att jag börjar kl.9 imorn så jag lär väl gå i zombie-mode hela dagen. ;) Men ska försöka förhindra det lite grann genom att lägga mig nu, så hare bra.
Kramar ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* SHORTY

SVAR; haha det går ju inte hålla sig ifrån livsdrycken Cola :D

2011-09-19 @ 17:36:34 | http://shortys.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* SHORTY

sv; åh tack snälla :) ha en fin dag du med!

2011-09-25 @ 11:06:08 | http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback