Dålig uppdatering

Halloj!
Då har det gått ännu en månad utan uppdatering, jag är dålig jag vet... :P Men när man inte har något vettigt att skriva känns det bara så jädrans onödigt att skriva! Så då avstår jag hellre att skriva små korta tråkiga onödiga inlägg och väntar tills jag verkligen känner för att skriva av mig, som nu exempelvis. :P Så... Inte så mycket har hänt, det gamla vanliga. :P

Skolan går bra, klarar kurserna galant om jag själv får erkänna. :P Har under dessa 3 terminer jag gått fått möjligheten att träffa många underbara människor, några försvinner när man byter kurs och man försöker hålla kontakten så mycket som möjligt. Andra stannar kvar och man lär känna dem mer och mer. Förhoppningsvis håller man kontakten med vissa även efter man är klar med utbildningen. ♥

Och förhoppningsvis börjar ett "nyttigare" liv för mig på måndag! :D Min svägerska flyttar till Märsta! :D Då blir det promenader, simning och förhoppningsvis gym eller liknande. :) Hej, beach 2012!! :D

Annars ruller livet på i rätt riktning tycker jag, så får vi se när nästa uppdatering kommer! :D
Ha det bra tills dess, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback