7e juni 2013

Vaknade vid halv9 imorse, åt frukost och plockade fram alla pappren och böcker som behövs till att skriva terminens sista tenta. Satte mig sen en stund på balkongen och lapade sol innan den försvann vid 10-tiden (bakom den stora björken...), åter in och fortsätta skriva lite grann. Vid 12-tiden kom solnen tillbaka på balkongen (bild till vänster) så satte mig där en stund fram till klockan blev 13 då den försvann igen :(
 
Johan kom hem vid halv3 tiden med lite proviant till mig, så jag kan fortsätta skriva ikväll/inatt. Pluggar konstigt nog bättre på nätterna. Fördelen med den här helgen är att johan är på lan igen, så jag kan skriva rätt så mycket under dagarna också. Dock saknar jag ju honom ♥ men på söndag kommer han hem igen, så ska se till att vara klar med tentan då eller iaf inte ha så mycket kvar, för den ska mailas till lärarna senast 24.00 på söndag..
Shelby ligger och softar medans jag skriver i röran på matsalsbordet ♥.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Matilda Sandén

Snygga naglar :)

Svar: tack :)
♥ 18juni

2013-06-12 @ 10:53:25 | http://thebeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback