Fast and Furious 6

Väntar på att Johan ska komma hem, så ska vi åka och titta på den senaste filmen "Fast and Furious 6" i Kista. Har ju haft ett presentkort liggandes som jag fick i julklapp, så nu var det dags tyckte jag att använda det. :P Kanske blir en middag på MAX, det återstår att se. :)

Hade velat se "Star Trek", dock visades den så sent idag, då Johan ska jobba imorn. Så får bli en annan gång, eller när den kommer ut på Blu-Ray. :P

Annars så har jag legat större delen av dagen och tittat på "Grey's Anatomy" och myst med kissarna. ♥
 
Imorn har jag inga lektioner på schemat så ska försöka komma igång med tentan lite grann, och på tisdag är det examination i livräddning.. :P Spännande... På onsdag är det avslutning för kursen, så då går jag på sommarlov. Blir en sommar hemma till största delen, men ska eventuellt försöka jobba några veckor iaf..
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback