Ny upplevelse :)


gammal bild från en tidigare promenad i våras
 
 
Jag har haft en mycket trevlig och rolig dag idag! ♥
Började med att jag följde med Channi på BPH (Beteende- och personlighetsbeskrivning hund) med Squeek, aldrig tidigare vara med om det så det var riktigt kul och spännande att se. Höll i kameran, så lite nytta gjorde man nog alltid iaf. :D Videoklipp ligger på Channis blogg för den nyfikne. ;)

En välbehövlig lunch efteråt blev det på McDonalds, cheeseburgare var grymt länge sen och såå gott. :D Tog senare en promenad hem från Channi, så lite motion fick man idag också. Hade egentligen behövt gå längre, men får bli en annan dag. Det är ju trotts allt lördag idag. ;)

Tog en sväng ner till stranden med Johan, Channi och vovvarna...(!) Dock lite för kallt än för bad, men snart så. ;) Skönt att bara ligga och njuta i solen. :))
Tanken är nu att lägga mig i soffan, eller sätta mig på balkongen och läsa klart en bok jag har småläst i en evighet snart känns det som, men det är nu under sommaren som man har tid. Annars är mitt huvud fullt med kurslittertur.. Inte alls lika roligt, tro mig. ;)
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lina

Härlig dag!:)

2013-06-15 @ 22:18:02 | http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback