The love of my life ♥

Imorse på väg till skolan tog jag en sväng in på pressbyrån, stod där och velade mellan vanlig coca-cola eller coca-cola zero. På den vanliga coca-colan stod det min lillasyster namn Sofia ♥, men valde istället den "nyttigare" varianten coca-cola zero och när jag då tog en flaska ur mängden där i kylen och vände på den på väg till kassan stod det Johan ♥ på den.

Vad är oddsen på det? :P Kanske är ödet iaf. :D
 


Annars så hade jag livräddningsexamination idag (4 längder valfritt sim, 2 längder med livboj, 2 längder med kompis i livboj samt ytterligare en längd med livboj för att dyka och hämta en ring och sen bogsera en kompis ytterliggare en längd) så 10 längders simträning bara sådär. Inte helt illa. ;) Men är nu godkänd och klar med kursen förutom hemtentan som ska in den 9:e juni.

Älsklingen ligger redan nerbäddad och tittar på "Rise of the Guardians", ska nog krypa ner brevid honom jag också. Lite småseg efter idag. :P
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback