Termin 6 av 7!

Yay eller något... :P
Inne på min 6e termin av 7, snart är jag klar utbildad förskolelärare. Ska bli skönt att komma ut i arbetslivet men samtidigt behöva ställa om sig till typ 40 timmars veckor istället för några lektioner i veckan.. Men det ska nog gå bra! ;)

Sommaren var kort som vanligt, varit hemma till större delen av den. Men skönt det iaf. :) Och äntligen har vi fått vår inglasade balkong, och jag har köpt nya utemöbler samt inrett med lila kuddar och filtar + satt upp gardiner! Mysfaktor på hög nivå! :D Älskar att bara ligga där ute i soffan och läsa en tidning eller gosa med kissarna! :))

Blivit konsult i PartyLite har jag också, så nu säljer jag ljus och ljuslyktor/hållare! Så hojta till iaf du är intresserad! Finns så grymt mycket fina saker där! Nya katalogen för höst/jul är ute med massa smarriga saker! ;) hihi
 
Annars rullar livet på här!
Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback