Löwengrip Care & Color

I början av veckan hämtade jag ut en beställning jag gjort tidigare från NordicFeel.
Paketet innehöll dessa produkter från LCC. Har hört mycket gott om gravidoljan så var ju självklart att jag skulle testa den. =)

Och den har överträffat sina förväntningar bra tycker jag, smörjer in magen varje kväll och älskar doften. ❤ Den absorberas fort in i huden vilket jag tycker är jättebra, andra lotions jag haft tar hur lång tid som helst och man får lägga sig kladdig i sängen, inte så jättemysigt måste jag säga, haha.

Shampoo och Balsam fick också följa med i beställningen, kul att testa något nytt. Alltid annars kört med Head&Shoulders. Direkt efter en tvätt med LCC shampoo och balsam känner jag skillnad. Förutom den underbara doften blev det lätt att reda ut tovor, som för det första minskade betydligt än vad det brukar vara efter shampoonering. Känns lättare och renare av någon anledning jag inte riktigt kan förklara. :D Den fjärde produkten var en hårolja, och den doften är verkligen underbar, haha. :D Appliceras i längderna och skyddar håret. :)

Ska bli spännande att se om det är en engångsförtelse eller ej med dessa produkter om ett par veckor. =)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback