Måndag 26 oktober

Hej på er!
Denna måndag börjar lida mot sitt slut, klockan är men än jag trodde. Inte vanligt då jag annars borde ha sovit för länge sen, men antar att energin börjar komma tillbaka nu igen. Skönt! :) Varit så tråkigt att gå och lägga sig runt 21-tiden om inte innan till och med. Hoppas det håller i sig nu ett tag framåt i graviditeten.
 
Annars har jag varit på studiedag hela dagen, med jobbet. Föreläsning och diskussioner om likabehandling/kränkningar/trakasserier. Intressant ämne är det. Dock är man inte van vid att sitta still en hel dag och bara lyssna så var lite seg när man kom hem.
 
Hade tänkt plugga lite körkortsteori efter jobbet men fastnade först med att göra middag och titta på senaste avsnittet av the walking dead. Därefter satte jag mig vid datorn och fastnade med designen till bloggen, vilket är väldigt ovanligt för mig! Efter lite fix och trix fick jag till det. Så nu finns det en liten knapp brevid kommentarlänken om att man kan gilla inlägget. =) Varsågoda att trycka, hehe.
 
Så nu tänkte jag hoppa i säng, titta lite på tv kanske innan jag somnar. =)
Kramar ♥
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

😍

2015-10-26 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback