Förbredelser =)

Den här boken landade i brevlådan idag. =) Ska bli spännande att läsa den och börja förberedelserna mentalt inför förlossningen. Inte så långt kvar nu. :D Har hört mycket positivt om denna bok så  jag hoppas den håller måttet utifrån mina tankar också. :)

Annars så ska jag i helgen eller kommande vecka börja tvätta bebiskläder, känns som om det är dags nu. Bebis kan ju i princip komma när som helst. Men han får gärna iaf stanna till efter v.37 då de mer eller mindre är helt färdiga då och slipper eventuell hjälp med andning osv.
 
Barnvagnen ska jag börja bädda och göra i ordning snart är tanken. Har iaf flyttat in den i sovrummet nu så att katterna inte ska sova i den. Vagnen stod tidigare i vardagsrummet med filtar och kuddar som överdrag pga katterna, men nu är den "uppe" för att få lite luft och bäddning. Eftersom vi troligen kommer vara fullt upp med flytt och nerpackning av lägenheten har jag istället valt att fokusera på vagnen, då tanken är att bebis ändå kommer sova i babynestet mellan oss första tiden och då står spjälsängen lite i vägen. :P










Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Cassandra

oh den boken har jag precis börjat läsa, fick den på BB Sophias infoträff. Riktigt bra än så länge!! Så mysigt och tvätta bebiskläder. Ska köra i gång nästa vecka tänkte jag :)

2016-02-26 @ 10:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback