Kroppen är fantastisk

Den kvinnliga kroppen är bra otrolig. Hur den kan utveckla, bära och föda en sådan liten underbar varelse. :D

Dessa bilder är tagna med 2 månaders mellanrum.
Bilden till vänster är tagen 15 dagar innan Milo föddes (sista helkroppsbilden) och den till höger är tagen idag 6½ vecka (46 dagar) efter förlossningen. :) Jag klarade mig helt från bristningar och snittet efter kejsarsnittet är lagt precis strax under bikinilinjen, vilket är jätteskönt att det inte syns varken i vanliga trosor eller med biknintrosor. :)

Viktmässigt var jag nere på startvikten redan 1½ vecka efter att Milo var ute och idag har jag gått upp 2 kg. ;) Lite för mycket onyttigheter kanske. Försöker gå en promenad på ca.30-40 min varje dag med barnvagenen men att bygga upp magmusklerna och ryggen kommer dröja ett tag till. Ska dock tillbaka till min barnmorska jag hade under graviditeten nästa vecka så får se vad hon säger då på efterkontrollen. :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback