Inredningstankar

Tänkte börja med en ny kategori, Inredning.
Där jag kommer försöka samla alla tankar som går i huvudet med inredningen och planering i vårt nya hus. + förhoppningsvis massa fina bilder när vi kommer i ordning. :D Idag är det exakt en vecka kvar till vi får hämta nycklarna! :D :D

Jag har en del tankar och inspirationsbilder redan och hoppas det kan bli lika fint som jag tänker i mitt huvud när huset och bebisrummet väl börjas inredas. En av många fördelar med att vi flyttar i samband med bebisens ankomst är att han från början får sitt egna rum, vilket ska bli så kul att få inreda. :) :)

Bebisens rum kommer till största del att gå i ljusblåa nyanser är nog tanken tills han blir större. Och om Johan får bestämma sen när han blir äldre, blir det supermario-inspirerat, haha. Vad jag tycker om det får vi väl se. ;)

Jag har alltid tyckt om "Me-To-You nallarna" eller "mirandanallar" som de också kallas. Äger dock "bara" en som jag fått av Johan. ♥ Men jag har hittat en sida som säljer dem! :D Och där inne har jag fastnat för några saker, bland annat två tavlor som jag faktiskt nu beställde hem. De kommer att få hängas upp i bebisrummet är tanken. :) Tror det kan bli riktigt fint när allt kommer på plats och vi landar både mentalt och fysiskt i huset och med bebis när han väl kommer. :)
 



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sandra

Åh så spännande med flytt!
Vet precis hur det känns med att få inreda nya rum och tankarna bara snurrar :)
Ska göra om hela vårat barnrum lite senare är tanken och man har så mycket idéer om hur man vill ha det :)

2016-03-29 @ 18:24:24 | http://sandrhaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback