Positiv ändring pågång :D

Heej ♥
Tänkte alldeles strax hoppa i säng,
dock en ensam kall säng denna gång. :( Eftersom älsklingen är tillbaka på regementet och jag är hemma.. Men till fredag så åker jag iväg till honom igen. :)

Annars så som jag skrev i förra inlägget, åkte jag och älsklingen hem till honom rätt tidigt. Halv10 bussen tog vi härifrån och var hemma hos honom till strax innan 12, tog lite lunch i form utav panpizza. ;) Sen kom hans syrra dit med sina vovvar, Mimmi och Nenya . <3 Grymt söta båda två. Fikade lite grann och tittade på filmen "Rise of the Lycans". Vi åt sen middag allihop innan jag var tvungen att mer eller mindre springa till bussen, åkte direkt till Ingarö där syrrans lag hade match emot Balrog (svenska mästare). Dock förlorade de med 1-12, inte så mycket mer att säga med det.

Imorn är det måndag, med nya tag. Och det känns faktiskt som om jag har mitt på det goda just nu! :D Hoppas också att det jag ska göra i veckan går bra, känns väldigt bra med allting förtillfället, vad som händer i mitt liv förtillfället vet bara de närmaste och så förblir det tills allt är ordnat! :)

Lilla Nenya på bild, lånad ifrån Channis blogg. :) Vist är hon sööt!!!
Rasen heter Shetland Sheepdog för er som är intresserade, och måste säga att mina toypudel-tankar är lite rubbade på grund utav denna lilla sötnos. Nöjd, Channi? ;)




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

gud så sööt

2009-10-19 @ 07:43:01 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Channi

Klart jag är nöjd! Sheltien är ju en såååå underbar ras! :D

2009-10-19 @ 11:15:06 | http://channi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback